søndag den 5. december 2010


Hej alle læsere.. Så er december over os, det går godt nok stærkt. Har været lidt M.I.A lately, men nu vil jeg prøve at komme rigtig igang med at blogge og jeg prøver desperat på at forbedre mit forfærdelige layout, jeg gør fremskridt, men det vil ikke rigtig samarbejde. Jeg nyder december sammen med min familie og mine venner, prøver at overskue alt det sne, men det er jo også meget hyggeligt. Håber jer der læser har en god december og kan bære over med min manglende talent indenfor layout. Og glædelig 2. søndag i advent!

Hi all readers.. December is here, time flies. I have been a little M.I.A lately, but now i will try to get really into blogging and im desperatly trying to make my horrible layout better, im making progress, but it wont work with me. Im enjoying december with my family and friends, trying to manage all that snow, but its kinda cozy. I hope you who reads, have a nice december, and please bare with me on my lacking layout skills..

XOXO A

LOOK:
Hairband; MJM
Jersey; STØJ
Halskæde/necklace; Rosie & Roses
Bukser/pants; Monki
Boots; UGG

Ingen kommentarer:

Send en kommentar