torsdag den 30. december 2010


Hi guys! I dag har jeg været ude i min mors butik, Eltoft Vintage, hvor vi har gjort klar til udsalg som starter på mandag fra 15:00 til 20:00. Har også været et smut hos frisøren, men mere om det senere. I morgen er det nytårsaften, og jeg ved hverken hvad jeg skal have på eller hvad jeg skal! Håber lidt på en af mine veninder holder noget, men er ikke sikker endnu, men ligemeget hvad skal mig og min anden veninde ind og spraytannes, så vi kan hoppe ind i det nye år lækre brune! Mit værelse ligner pt. lort, der er ting over det hele og har ikke fået sat nogen julegaver på plads endnu.. Her er der billeder fra mine vægge som de så ud, før jeg pillede alle billederne ned.. Jeg trængte bare til noget nyt, for det kan godt blive kedeligt at stirre på det samme altid, og har haft det oppe siden i sommers så det var vidst også på tide! Nu ved jeg ikke helt hvad jeg skal have oppe, tænkte på nogle rammer med nogle forsider inden i eller noget, men nu må vi se! I morgen skal jeg nok lige blogge, men jeg får travlt med alt, det er jo en stor dag! Når loves, happy new year to everyone! Og pas nu på jer selv!

XOXO A

4 kommentarer:

  1. Thanks, jeg kunne også godt lide det, men trængte bare til lidt forandring :) Men hvis jeg kender mig selv ret går jeg snart igang med at sætte nogle nye op! :)

    SvarSlet
  2. ligger den vintage butik ikke i københavn, og er ret ny?
    synes jeg læste noget om den i costume med nye butikker(:

    SvarSlet
  3. Jo, den ligger inde på amager, på holmbladsgade :) Den åbnede i oktober og ja der har lige været noget om den i Costume :)

    SvarSlet