mandag den 27. december 2010

ITS CHRISTMAS TIME


De seneste dage er gået med at spise julemad.. Især julekager er blevet indtaget i lange baner, jeg tror jeg har taget mindst 7 kg på i klejner. Noget af min familie har været på besøg til julefrokost, super hyggeligt, selvom jeg lavede matematikaflevering, men heldigvis er jeg beslægtet med genier! Håber i har nogle hyggelige juledage derude og får spist alt det mad i kan! Jeg skal ihvertfald på nytårs kur!!

/Theses past days iv'e done nothing else but eat. Christmas food, and especially the cakes.. I think iv'e gain 7 kg in klejner(danish christmas cookie). Some of my family has been here for christmas lunch, it was very nice, even tough I had to do a math task, but luckily im related to super brains! I hope you guys are enjoying the christmas days and that you are eating as much as you can! Im defianetly going on a new years diet!!

XOXO A

Ingen kommentarer:

Send en kommentar