søndag den 19. december 2010

MIT STORE PROJEKT

Okay stort og stort.. Men alligevel.. Er noget af en samler når det kommer til billeder, samtidig med jeg har ordensvanvid(er det et ord?).. Så jeg kan bedst lide mine ting er på sin plads, så jeg altid kan finde dem. Det gælder også mine billeder! I løbet af det her år, har jeg fået samlet over 2000 billeder sammen i en mappe, som jeg kalder Pasion for Fashion.. Nu har jeg så sorteret det hele og lavet forskellige mapper til det.. Jeg har lavet nogle mapper til mine ynglings celebritys og ellers har jeg lavet nogle hvor jeg kommer alle billederne af sko i, en til smykker osv..

Before..
After..

/When it comes to pictures, im a collector times 236372, so yesterday i decided to clean up my mess and i made new maps for all of my stuff!

XOXO A



Ingen kommentarer:

Send en kommentar