mandag den 6. december 2010

Let is snow ❄ ❄ ❄


Tænker på jul.. Jul.. Jul?? Ja, jeg ved ikke med dig, men jeg elsker jul! Julebag, juletræ, julepynt, julegaver, julehjerter ja jeg kunne blive ved!! Og sne!! Sne er så dejligt, for det giver lige et ekstra boost til julestemningen.. Personligt kører jeg stadig med nisseby og julekalender! Elsker, elsker, elsker det!! Når nok om min jule obsession og mere om.. Ja, det her er lidt af et random indlæg, jeg var bare lige in the blogging zone. Talk to you guys later!!

/Thinking about christmas.. Christmas.. Christmas?? Well, I dont know about you, but i love christmas! Christmas baking, christmas tree, christmas decorations, christmas presents, christmas hearts, i could keep on going!! And snow!! Snow is so wonderful, because it gives that extra boost to the christmas mood.. Personally im still setting up my christmas landscape and my christmas calender! Love, love, love it!! Well, enough about my christmas obsession and more about.. Yeah, this is kind of a random post, I was just in the blogging zone. Talk to you guys later!!

XOXO & SWEET DREAMS A

Ingen kommentarer:

Send en kommentar