lørdag den 1. januar 2011

SANTA BABY

Disse tre lækre body scrubs lå i min nissesok en af dagene. Labert or what? Den første er med kokosnød og citrus, den anden med pomegranate(som jeg ikke lige ved om har et andet navn på dansk) og fersken og den sidste med manderin og mango.. De dufter alle sammen fantastisk og har en lækker konsistents, med små fine korn i!

These babies I adore! De er så fine, matcher overteksten! Jeg elsker fint lingerie og de her er da to die for! Sorte, elegante og eksklusive.. LOVE! Fyi - normalt ville jeg ikke lægge billeder ind af mit undertøj, men syntes at de her ret uskyldige og for søde til ikke at vise jer.

Okay, maybe i'm a little late for that, but still.. Syntes i skulle se de her to fine billeder, som jeg lige snublede over. Flere kalender gaver fra december! Det er jo først lige her i julemåneden at jeg er begyndt at blogge meget og særiøst, men her er to forsinkede billeder. Håber i alle har haft en god og afslappende dag! Ill be back tomorrow!

XOXO A

Ingen kommentarer:

Send en kommentar