lørdag den 26. februar 2011





De nye støvler, fra UGG og Jimmy Choo, som jeg havde på for første gang i går! Jeg er så glade for dem, de har ikke været af mine fødder i et sekund (okay, da jeg sov, men ellers ikke). Jeg elsker kombinationen af frynser og stjerne nitterne. De er så fine og så er de så behagelige oh my god! Jeg spottede dem da jeg var i Paris i efteråret og siden da har jeg været forelsket.

/The new boots, from UGG & Jimmy Choo, that I wore for the first time yesterday! I'm so excited about them, they haven't been of my feet once (okay maybe when I sleept, but). I'm loving the combo of fringe and star studs. Their so fab and so comfortable oh my god! I saw them for the first time when I was in Paris in oktober and since then i've been in love.

1 kommentar:

  1. Rigtig flotte støvler! :-) og en fin blog du har. Jeg er blevet fast læser af den.

    http://birgitteduhring.blogspot.com

    SvarSlet