torsdag den 3. februar 2011

Har vandret København rundt i dag for at komme rundt til forskellige museer og kirker. Havde mine Hunter boots på, så det blev lidt hårdt at slæbe dem op af 200 trapper, når min kondi ikke ligefrem er i toppen. Har også været en tur i fields og der kom en lang tanktop med hjem fra Monki. Den er hel normal foran, men bagi, som i kan se, er den super fin med en knude, så den var jeg glad for jeg så. Nu er jeg virkelig træt og min hals gør vildt ondt, så jeg vil snart smutte i seng. Håber i har haft en god dag! Vi blogges!

/Today i've been walking alot around Copenhagen and I also went to Fields, a shopping mall, and I found this cute long tanktop from Monki. I'm feeling really tired and sick, so i'm going to bed in a minute, hope everyone had a great day, till next time!

2 kommentarer:

  1. Den er flot, hvor er den fra?:)

    http://impossibleisnothing-dea.blogspot.com/

    SvarSlet
  2. Glemte lige at skrive det, den er fra Monki :)

    LOVE

    SvarSlet