fredag den 4. februar 2011

I går da jeg var i fields, røg en anden ting lige med hjem. Min mor spottede et bogudsalg og det første jeg fik øje på var den her bog. Jeg er meget fascineret af modeverden og jobbet som model, og at den handler om danmarks egen Lykke May gør det jo bare endnu bedre. Bag på står der et lille resumé, som bla. fortæller at hun flyttede mutters alene til New York som 15 årig. Der er ikke noget bedre end en bog man virkelig ikke kan lægge fra sig, så jeg er spændt på at komme igang og se min reaktion! Har i nogensinde læst en bog, i ikke kunne lægge fra jer?

/Yesterday when I went shopping, I found this book called ''my nine life's'' by Lykke May, a danish model. I'm really fascinated by the fashion industry and the job as a model, so i'm looking forward to reading this book! Nothing is better, than a book you really don't want to lay down, so i'm exited to see my reaction on this one! Have you ever read a book, you couldn't put away?

3 kommentarer:

  1. Glæd dig, har selv læst bogen på en weekend, super spændene.(-:

    SvarSlet
  2. Godt med lidt feedback, tusind tak, og jeg tror jeg gemmer den til efterårsferien, så må vi se hvor lang tid jeg er om at læse den!

    LOVE

    SvarSlet
  3. Du mener vel vinterferien? :)
    Men jeg har også læst den, og den er super fed!

    SvarSlet