torsdag den 10. februar 2011




Ja okay sushi smager måske meget godt... Og man føler sig ret lækker og fashionable når man spiser det med pinde og syntes man lige blev lidt tyndere og lidt lækre.... Men jeg vil så meget hellere have en stor fed og fedtet burger und alles! Junk food er min største last, men ligemeget hvor meget jeg vil gå på ''sund kur'' og prøve at skære lidt ned, så er det bare som om min krop skriger: I WANT JUNK IN MY THRUNK! Og så kan man jo ikke rigtig gøre andet vel?

/Maybe sushi is okay sometimes, and you kinda feel really fashionable when you eat it. But nothing beats a big fat greasy burger with all inclusive! No matter how much I want to jump on the healthy train, my body just screams: I WANT JUNK IN MY THRUNK! And you can't just ignore that right?

8 kommentarer:

  1. Ligesom dig, er jeg kæmpe tilhænger af fastfood. Eller.. jeg er kæmpe tilhænger af alt mad der smager godt. Og for satan, hvor smager McDonalds bare fantastisk!

    Sushi er enormt lækkert, men plejer at ende med burgers i stedet, da det jo er billigere :)

    lineandree.blogspot.com

    SvarSlet
  2. yeh, love the junk in the trunk;-))))

    SvarSlet
  3. Hold nu på, hvor bliver jeg sulten når jeg ser det!;)

    SvarSlet
  4. rigtig fed blog du har dig, følger dig nu kan du tro! du er også meget velkommen til at tjekke min ud :-)

    http://fridabolm.blogspot.com/

    SvarSlet
  5. Orgh lækkert! Er helt enig en burger slår alt!:-D.
    Rigtig rigtig fed blog du har!

    Tjek min ud en dag;
    www.tildespassionpourlamode.blogspot.com
    xx

    SvarSlet
  6. uhh man bliver helt lækker sulten af at se det lækre mad ;)

    super fed blog
    er blevet fast læser;)

    du kan også tjekke min blog ud hvis du vil

    /Liv
    www.ifoelgeliv.blogspot.com

    SvarSlet
  7. that burger looks sooo good right now!
    aaah yumm. hahah, cute blog girl! :)
    stop by sometime, xx natalie

    SvarSlet