tirsdag den 29. marts 2011


Endnu en lang dag på Niels Brock! Jeg ved om det er mit kald, da matematikken er en tak over det niveau jeg har haft på den folkeskole jeg går på nu, men det vil tiden vise. Efter det tog jeg en hurtig tur på strøget (igen igen) med to søde veninder, købte dog heller ikke noget i dag, men jeg har fødselsdag på lørdag, så det er vidst også bedst at kreditkortet får en standby! 

/Spent another day on Niels Brock. After that me and my sweet friends went in to the streets and I just looked today as well, because my birthday is on saturday, so maxing out the credit card wouldn't be such a good idea.

11 kommentarer:

  1. Fint outfit, og rigtig gode billeder! ;)

    SvarSlet
  2. Rigtig gode billeder!:-)

    http://lifebychristinaxx.blogspot.com/

    SvarSlet
  3. OMG!!!!!!!! You look so amazing. You could pass as a celeb anyday;-)))))

    SvarSlet
  4. Wauw en fed pels! :-)

    //Sigrid

    luckylife-loveit.blogspot.com

    SvarSlet
  5. Hi. I featured you here,
    http://hivennn.blogspot.com/2011/03/gl-wood.html
    xx

    SvarSlet
  6. Your style is so breathtaking. simple and effective. so gorgeous! keep it up :)))

    www.mi-lk.com

    SvarSlet
  7. Fiin! Liker bloggen din, og jeg følger! ;)
    ***Anne.

    SvarSlet
  8. Hvornår hører vi noget nyt fra dig?(:

    xx

    SvarSlet
  9. amazing jeans! love the way you assembled your outfit, you have great style.

    lovely post,
    Annina
    www.cinchedatthewaist.com

    SvarSlet