fredag den 3. juni 2011




Så er der allerede gået to uger siden min konfirmation. Det går alt for stærkt! Her til aften sad jeg og skrev takkekort og fik en helt tom følelse i maven fordi at jeg tydeligt kunne huske da jeg var i gang med invitationerne! Den dag glemmer jeg ikke lige foreløbig ihvertfald! Når, nok om det sørgmodige stuff, lets get to it! Ville skrive lidt om hvad jeg havde på, historien bag, makeuppen, håret... So here it goes. Min kjole faldt jeg over en aften hvor jeg sad og kiggede rundt på tøj hjemmesider. Havde finkæmmet asos for goodies og hoppede så lige ind på topshop for at skimme efter fine sager. Og der, stirrende på mig, var den der. KØB! Jeg havde dog et par bekymringer da den er en anelse kort, men da jeg har gennemrodet samtlige butikker i sjællandsområdet, gav jeg til sidst efter... Man bliver jo kun konfirmeret en gang. Kjolen var så ankommet 5 måneder inden selve konfirmationen, så det var jo dejligt at være i god tid. Men så manglede jeg jo et par sko! Havde savlet over disse fantastiske stiletter i evigheder og da de så dukkede op (dog i 41....) slog jeg straks til. De ankom så to dage før. Men så havde jeg også mit drømme outfit klar til den store dag! Det lille sjal syede min mor til mig og jeg syntes det passede perfekt til de nude sko og farven på kjolen. Jeg havde lagt min egen makeup, og den var meget naturlig. Håret i bløde bølger, everything I love! Kender i det når man har en dag hvor man har det lidt bedre med sig selv end man plejer... Sådan havde jeg det den 20. maj! 


/If I translate this, the post is going to look much longer than it already is! Sorry guys, but its about the confirmation outfit I wore, so not that exiting for those of you who don't know the tradition, but if you want me to, I can make a post about it? But anyway, you can just pop the text into google translate if your curious!

2 kommentarer:

  1. Hej Amanda.
    Kan læse, at din store dag har været fantastisk. Du er også fantastisk ud - hold kæft nogle lækre stænger :) Og syntes ikke, at kjolen er for kort.. Det hele spiller bare!
    Følger din blog - ærgeligt, at du ikke har tid til flere indlæg.. Men syntes, at den er super god :)
    Håber du kigger forbi mig
    Kh Kristina
    www.kristinakragh.blogspot.com

    SvarSlet