fredag den 12. august 2011




For lidt tid siden nævnte jeg noget om en lille drejning der skulle ske i mit liv. Jeg har i hele min skoletid gået på den lokale folkeskole, men da tiden kom til 9. klasse, havde jeg brug for noget nyt. Jeg er nu startet på en privatskole inde i byen. Derfor skal jeg op .... KL 6 .... hver morgen med bus og metro, men jeg tror det er det hver. Jeg er ihvertfald meget spændt. Og sådan så jeg ud i går, på min første skoledag. 

/A ''new year'', a new start. I changed schools this year, and i'm really exited. I needed to get out of my comfort zone and now I have to get up at 6 am.... But I think it'll be worth it. This is how I looked on my first day at school, yesterday.

5 kommentarer:

  1. Gik de godt?:) Jeg står selv op klokken 6, og skal med to busser, men det er jo det værd, når man først har fået venner. :-)) Håber de tog godt imod dig.

    SvarSlet
  2. super fin blog, du har dig her :)
    følger dig nu.

    vil du følge min blog?
    www.saftydarkness.blogspot.com

    SvarSlet
  3. Super lækker blog du har, fast læser er jeg nu!
    Læg gerne vejen forbi min tak:)
    simone-bp.blogspot.com

    SvarSlet
  4. Fin blog! Er selv ny blogger, så til alle; tjek den gerne ud!
    http://fjollet123.blogspot.com/

    SvarSlet
  5. Lækkert sæt, og hvor er du dog smuk!

    Jeg afholder en konkurrence om en stretched simple tee fra Månestråle, hvis du har lyst til at kigge forbi :-)

    fashionincopenhagen.blogspot.com

    SvarSlet