mandag den 26. december 2011


Godt gættet! Jeg tilbringer juletiden i Las Vegas. Og jeg elsker det! Det er så fedt med liv i byen fra morgen til nat. Lys der blinker og biler der dytter hele tiden. Jeg bor på et hotel der hedder ''The Cosmopolitan of Las Vegas''. Det ligger midt på The Strip og der er gå afstand til alt! Der er en overdådig morgenmadsbuffet og en lysekrone der er breathtakingly beautiful. Håber i har nydt julen og har fået hvad i har ønsket jer. Vil i se hvad julemanden havde til mig?

/Having the time of my life in Vegas! Christmas over here is crazy, with lights shining from morning to night. Its absolutely amazing! 

4 kommentarer:

  1. You lucky bastard!! Hvor ser det bare lækkert ud ;-)
    Apropos, SKØN hættetrøje/cardigan, hvor er den fra? Den ser bare så slouchy og rar ud!

    xx

    SvarSlet
  2. Du er heldig! Selvfølgelig vil vi gerne se dine gaver. :)

    SvarSlet
  3. Ej hvor lækkert! Hvor du heldig! - Of course, det ville være fedt at se :)

    xoxo
    /http://jenniferfernandess.blogspot.com/

    SvarSlet
  4. Skøn responds og min hoodie er fra American Apparel ♡

    SvarSlet