fredag den 3. februar 2012



Vil lige tjekke ind her en fredag aften og sige tak til jer der stadig følger med! Har været fraværende på det sidste, men der er i gang med at ske nogle ombygninger på bloggen, bla. er jeg ved at få mit egen domæne! Men ihvertfald - LOVE YOU GUYS! Jer der bliver ved med at kommentere er grunden til jeg bliver ved ♡

Og nyd modeugen, der sker faktisk ret meget rundt omkring i København der er tilgængelig for ''almindelige'' mennesker! Jeg har ihvertfald været til nogle forskellige events, og i morgen skal jeg til et par mere! I'll bring my camera, so stay tuned ♡

4 kommentarer:

  1. Det er en fornøjelse at følge med! Ser virkelig op til dig! :-)

    SvarSlet
  2. Modeugen er bare det bedste!
    Er blevet fast læser, håber du vil kigge forbi ;)

    http://bysignepoulsen.blogspot.com/
    - Signe :)

    SvarSlet
  3. Hej super fed blog! Elsker dit tøj. Måske du ville følges, evt. blive fast læser? -benediktehald.blogspot.com

    SvarSlet
  4. Vil altid følge dig, synes du er helt fantastisk, samtidigt er du helt nede på jorden og ikke spor snobbet. En sjældenhed i blogland!!!!

    SvarSlet