søndag den 22. april 2012







Okay, denne gang er der ingen undskyldninger. Jeg har ikke tal på hvor mange gange bloggen har ligget stille hen eller hvor mange måneder der er gået uden et indlæg. Jeg fyldte seksten år den anden april, jeg har været i Berlin og jeg står i eksamensforberedelser op til knæene. I mellemtiden er det gået op for mig hvor meget jeg gerne vil fortsætte med at blogge og jeg så også meget gerne at bloggen udviklede sig i nærmeste fremtid.  Jeg har forresten også fået et nyt kamera, canon EOS 550 D, så mine billeder er better than ever! 

3 kommentarer:

  1. På min blog http://lisewedege.blogspot.com/ kører jeg et koncept der hedder "The burning house".
    Hvis du vil, vil jeg meget gerne bruge dig til et af mine indlæg.

    Opgaven går ud på at du forestiller dig at dit hus er i brand, og du skal ud af huset med de vigtigste ting du ejer. De ting du vil have med, tager du et billede af hvor de er samlet, og derefter lidt close-up billeder, gerne med en fin baggrund. Prøv at vis din personlighed. Herefter skal du skrive om hvad du synes om opgaven, og hvordan du havde det med at vælge dine ting ud. Jeg skal bruge dit fulde navn, din alder, din by, din beskæftigelse (job, skole, hobby). Og så laver du en liste over hvad det er vi ser på billedet. Du kan se hvordan det skal gøres i mine indlæg her: http://lisewedege.blogspot.com/search/label/THE%20BURNING%20HOUSE
    Evt. find en kreativ måde at vise tingene frem på.

    På forhånd tak!
    Kram Lise Wedege

    Skriv til mig på lisewedege@live.dk

    SvarSlet
  2. Jeg er så vild med Line&Jo smykkerne. Jeg ønsker mig selv et set af dem i fødsesdagsgave :-)

    Tag et smut forbi min blog!
    thenameislou.blogspot.com

    SvarSlet
  3. HAPPY B-DAY, GIRL!

    SvarSlet