onsdag den 10. juli 2013


Nazar armbånd fra Grækenland 


Gucci og vintage ringe 


Chanel øreringe og gammel earcuff 


Dior læbestift i nummer 465


Chanel læbestift i nummer 42 

Her er et par småting der i løbet af de sidste par uger har været mine essentials inden for beauty og smykker. Har længe gerne ville have et et eller andet med det onde øje på og fandt det øverste da jeg var på Corfu for en uges tid siden og har ikke taget det af mit håndled lige siden! Ringene er gaver fra min mor og de er mine ynglings for tiden. Øreringe er faktisk nogle gamle som jeg har genfundet min kærlighed til og læbestifterne er købt i henholdsvis USA og ved Chanel disken i lufthavnen. Elsker læbestifter i forskellige lyserøde nuancer, de kan virkelig gøre underværker! Kom hjem fra dette års Roskilde festival mandag morgen, og tror aldrig jeg har været så udkørt i hele mit liv. Det var noget med nøgenløb, tv2 interview, lur i et af de varme bade?? More on that later - 

2 kommentarer: