mandag den 18. november 2013



At starte på gymnasiet virkede i starten som noget af det mest skræmmende jeg havde prøvet, men jeg fik hurtig en håndfuld meget specielle veninder 


Her er en af dem - Laura - imens vi skyder en lille film i mediefag (jeg går på en journalistik linje)


Hvis ikke i har prøvet det her sted burde i virkelig tjekke det ud, super lækkert (the yougurt shop - ny adelgade 7)


 Et outfit billede fra en middag med pigerne fra klassen i slutningen af sommeren



Et gammelt outfit fra i sommers (savner brune ben)







Bloggen er tilbage - eller sådan da. Mit sidste indlæg blev skrevet den 7 august og det er jo for dårligt at jeg ikke har opdateret siden. Jeg startede i gymnasiet den 15 august og siden da er tiden fløjet afsted. Har mødt så mange nye mennesker, prøvet nye ting og vænnet mig til et helt andet miljø. Jeg er rimelig hooked på gymnasielivet indtil videre. Jeg har tænkt så meget over hvordan jeg kan få min blog op og køre optimalt men er tom for inspo. Jeg vil dog stadig begynde at skrive igen! I kan altid følge mig på instagram (amandaeltoft). Ville lige starte op med at vise et par iphone snapshots af mit liv de sidste par måneder x

1 kommentar:

  1. it is sooo gooood you are back. love your doggy

    SvarSlet