onsdag den 22. december 2010

Hello darlings! Håber i er klar til jul!! For det er jeg(næsten).. December i år har efter min mening været lidt tam, har ikke rigtig mærket at det har været december, men en ting has kept my christmas spirit high: Kalender gaver! I min familie kører vi med kalender gaver, dvs. gaver hver dag og i must say i love it!! Jeg ved ikke hvordan det skal gå mig, når jeg flytter hjemmefra og ikke får en gave hver dag i december.. Når men som den hurtige nok har fanget, får jeg så 24 gaver i december, så jeg har kun 2 gaver tilbage! Jeg har fået så mange lækre gaver! Her er der lige et par af dem.. Catch ya later! ♥


Har fået de her lækre produkter fra Toni&Guy! Shampoo&Balsam og en heat protection spray!
Har også fået en super god eyeliner fra Chanel. Elsker den simpelthen, den er så let at bruge, holder super godt og så ser den også flot ud på! Har også fået en lækker neglelak, Paradoxal, også fra Chanel. Og jeg har haft den på lige siden jeg fik den, den er så smuk! Den minder mig om universet og nordlys, den har så mange nuancer, den er dog ikke sådan på, men den har en flot lilla farve, som jeg elsker!

XOXO A

/some of my calender presents this year.. Hairproducts, eyeliner and nailpolish. SWEET!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar