torsdag den 23. december 2010


Hola Chikas! Så er det juleaften i morgen! Jeg kan ikke fatte at det er gået så hurtigt, men glæder mig til alt maden, gaverne og ikke mindst hyggen! I morgen vil jeg nok poste et billede af vores juletræ herhjemme! Jeg har stadig ikke fået tændt min dekoration, så den må brænde hele dagen i morgen. Mig og min familie skal i kirke kl. 2 og så skal der gøres klar! Ved ikke hvad jeg skal have på endnu, prøver at se om jeg ikke kan finde noget rødt, det syntes jeg er så hyggeligt! Når, men jeg havde jo lovet nogle vintage billeder, der er stadig a lot to come, men her er to! Jakken har jeg brugt et par gange, men har ikke indviet bæltet endnu, venter på det helt rigtige outfit! And btw, talk about a white christmas! :O Er du gal man, der er sne helt op til vinduerne her hvor jeg bor! Men så er der ingen frygt for det smelter lige til juleaften som sidste år, håbe bare ikke det varer lige så længe! Når, nu vil jeg hive stikket ud og hygge mig lidt inden jeg skal se dyner.. Det bliver jo en travl dag i morgen!

Denne lækre læderjakke med frynser er so amazing! Den er jo vintage, men den er virkelig i perfekt stand og selv om man får en lidt mandelig figur, så elsker jeg den!


Det her bælte blev jeg også forelsket i, det har ligesom gladiator goes boho feel to it, syntes jeg, det er så fint! Ved ikke helt hvordan jeg vil style det endnu, men jeg er sikker på jeg finder ud af noget, for det er for flot til at ligge i en skuffe!

/Times flies, Christmas eve is tomorrow! Theres so much stuff I have to do tomorrow, but i'm so exited! I promised some vintage pics, this isn't even half of it, but its just what iv'e taken pictures of so far. Here in Denmark its snowing like crazy, its up to the windows! So white christmas it is this year, but i kinda hope it melts after, cause last year I got really tired of it..

XOXO A

1 kommentar: