fredag den 24. december 2010

MERRY FREAKIN CHRISTMAS ☃

Hello Girls! Det var den juleaften. Og for mit vedkommende var det en fantastisk en af slagsen! Vi spiste alt der hører til en julemiddag, sang alle de sange vi kunne rundt om juletræet og jeg pakkede gaver op som om jeg var 5 år igen. Den her december har ikke været særlig jule agtig, men da jeg så gaverne under træet, fik jeg julelys i øjnene! Har fået så mange ting, jeg er ikke typen der blærer mig, men på det nederste billede kan i se en af mine gaver, som jeg allerede elsker! Men jeg lover at der nok skal komme et par billeder eller to. Håber jeres jul har været lige så god som min! Her er der et billede af vores juletræ, som lovet. Nighty night!


/That was that christmas eve, but for me it was one heck of a christmas eve! Iv'e eaten so much food, danced and sung around the three, and unpacked so many presents! I really got christmas lights in my eyes when I saw all the presents! Im not the type of girl that brags, but in the last picture you can see one of my presents, that i already adore! Theres also a picture of our christmas three as promised. And don't worry, ill post some pics of my presents some time soon. I hope everyones christmas was as good as mine. Nighty Night!

XOXO A

4 kommentarer:

  1. Hvor har du købt den bog henne?:-)
    - er den på dansk?

    SvarSlet
  2. Har fået den i julegave, den er fra USA og er på Engelsk :) Den er super god, fyldt med inspiration og gode ideér!

    SvarSlet
  3. Den lyder spændende!:-)
    Hvad handler den om?
    Er det om stil & skønhed, og du ved sådan.
    Eller mere en selvbiografi?:)

    SvarSlet
  4. Den handler om hendes stil, stil tips, make up tips og alt hvad der hører ind under stil nærmest! :) Så det er ikke rigtig en selvbiografi, selvom det er inde der skriver den, men der er ikke rigtig facts og sådan you know :)

    SvarSlet