søndag den 2. januar 2011

I ♥ MAC


Hej derude! Er lige kommet hjem, efter at have brugt det meste af dagen i Eltoft Vintage (som i nok efterhånden ved er min mors vintage butik, som forøvrigt holder udsalg i morgen fra 15:00 til 20:00). Jeg skulle ellers havde nået alverdens ting, men kan alligevel ikke tage mig sammen til at lave noget overhovedet, andet end at sidde og nørde blogs på min søde bærbar.. Som lovet er der lige et hurtigt julegave billede! Det første er fix+ og prep and prime fra MAC som jeg har ville prøve for ages.. Og så lå de under træet! Prep and prime er en primer man smører på, inden man lægger sin make up, så det holder længere og samtidig ikke kager, smuldrer eller lign. Fix+ er jeg ikke helt sikker på endnu, men det er en spray, man sprayer på for lige at touche up på ens make up og give det et frisk pust. Den er også god hvis man f.eks har været ude og cykle om sommeren, og så lige havde den med i tasken, så man kan blive frisket op! Glæder mig til at prøve begge to, prep and prime kommer for første gang i brug i morgen tidlig, håber ikke jeg bliver skuffet! Det sidste billede er et børste sæt, som MAC havde specielt her i julen. Der er øjenskygge børster, en foundation børste og en pudder børste, eller hvad man nu vælger at bruge den til. Jeg er super glad for det her sæt, fordi jeg elsker at ligge make up og det er en super måde at samle basis børsterne. Og så er den tilhørende taske også super sød! THANKS MOM! LOVE IT! Og undskyld for de grimme billeder - er først lige begyndt at lære mit nye kamera at kende, men jeg lover at de bliver bedre!

XOXO A

2 kommentarer:

  1. hvor ligger den henne?(: og hvor er du heldig din mor har en vintage butik!

    SvarSlet
  2. Den ligger inde på Amager, på noget der hedder holmbladsgade 13 :) Og ja det er jeg også rigtig glad for, der er intet der kommer ind i butikken, før jeg lige har set om det ikke skal ind i mit skab i stedet for ;)

    SvarSlet