søndag den 2. januar 2011

GOODNIGHT ✶


Ja, nu er klokken ved at være halv tolv.. Jeg ligger i min seng med brændende stearin lys, min computer og et aflappet sind(okay, very poetic that is). Jeg er, så meget som man nu kan blive, klar til skole i morgen.. Det bliver svært at vende sig til, når man i to uger, har sovet 11 timer hver dag. Jeg skal heldigvis først møde 8:50, men jeg kan alligevel godt lide at stå op i god tid, så jeg har tid og ro til at gøre mig klar. Jeg har lige været i bad og bagefter brugte jeg nogle nye hud produkter jeg har fået i julegave. Som så mange andre teenagere lider jeg til tider af dårlig hud, det er dog overhovedet ikke så slemt som det kunne være, men alligevel foretrækker jeg at passe på min hud, så den er ren og blød. Mere om det snart. Når, nu tror jeg at jeg vil tage mine høretelefoner i og se Get him to the Greek med Russel Brand, Katy Perry's mand. Den er så sjov og spacy! Anyways, ttyl girlies!

XOXO A

Ingen kommentarer:

Send en kommentar