søndag den 2. januar 2011

ZZZZZZzzzzzZZZZZZzzzzz....


The art of falling asleep in 5 minutes.. Ikke lige en kunst som jeg mestrer. Jeg er så langsom til at falde i søvn! Jeg forstår simpelthen ikke hvordan man bare kan ligge sig til rette og så fem minutter senere er man i drømmeland? Tror jeg bliver nød til at gå i terapi. Eller måske få fat i noget som man sprayer på sin pude inden man ligger sig, så man bliver beroliget og afslappet, eller måske skal jeg til at drikke et glas varm mælk before bedtime? Idk, men et eller andet skal jeg da finde ud af, for det her er da for irreterende! Hele min familie sover, inklusiv min lille hundi, som i kan se på billedet.. I dag har det nok something to do with the fact at jeg sov til kl 13:00, men det gør jeg jo ikke hver dag! Når, nu bliver det for kedeligt.. Jeg må forsøge endnu en gang! Håber i hygger jer i drømmeland!

XOXO A

2 kommentarer:

  1. Hej Amandabloggin! :-) Jeg elsker din blog, og jeg får meget inspiration fra den! Du får kun ros for, jeg elsker virkelig din blog! ♥♥

    SvarSlet
  2. Tusind tak, hvor er det sødt af dig! ♥ Er glad for at du får inspiration herfra, får også selv meget af min inspiration fra andre blogs :)
    XOXO A

    SvarSlet