onsdag den 26. januar 2011

Okay, nu tænker i sikkert: Hvorfor skriver hun lige pludselig på dansk igen? Og det kan jeg godt forstå.. Nu har jeg i et stykke tid skrevet på engelsk og det foretrækker jeg faktisk, siden jeg også har fået et par kommentarere der vedrøre at jeg skifter meget mellem dansk og engelsk. Men nu har jeg gået og tænkt lidt over det og jeg har valgt at skrive på dansk og lave en lille oversættelse nedenunder. Det gør jeg fordi at jeg føler lidt at størstedelen af mine læsere er danske og jeg vil ikke skuffe jer eller glemme jer hvis i forstår. Så jeg håber ikke i har glemt mig fordi jeg har ihvertfald ikke glemt alle jer læsere! Jeg elsker at blogge og jeg har for ikke så lang tid siden indset at jeg rigtig godt kan lide at være en del af blog-verden og tanken om at folk jeg ikke kender, læser om mit liv gør mig rigtig glad, på en sjov måde. Jeg håber jer der læser med, har det fantastisk og husk - Its a good day to be alive (er lige i det positive og harmoniske humør, som i kan se på billedet - som jeg i øvrigt selv lige har taget okay det blev en lang parentes)

/So now i'm sure your thinking - why can't I understand the text? I know I said I was going to be writing in english, but I just feel like iv'e been letting my danish readers down, and when the biggest part of my readers are danish, I think that this way is better. But who knows, maybe soon ill write in english again? But if you are from another country, I would still love for you to comment, I love feedback and hearing where my readers are from and of course i'm going to respond in english as well. And remember - its a good day to be alive.

LOVE A

Ingen kommentarer:

Send en kommentar