mandag den 24. januar 2011

The whole thing. I ♥ it!

Two of my handbags, the black one is from a chinese store in Paris and the other one is from Louis Vuitton wich I think you all figured out yourselves.
The things that is on the rack, is the clothing I use the most. Im a really big fan of sweaters, leather jackets and blazers. Especially in the winter. I also love, love, love maxi dresses, and styling them for the colder season, fx. putting a sweater or jacket over it, that can look really stylish!
My favorite leather jackets. I have some vintage ones that kinda makes my shoulders look very mandly, but I love them anyways. They are fab!
And last, some of my smaller bags. They are very good if i'm going to a party or something like that, so I don't have to carry my handbag around.


4 kommentarer:

  1. århh....
    elsker diin blog. dit tøj er vildt fedt((;
    ville ønske jeg havde det og den samme stil((;
    love it.

    SvarSlet
  2. Jeg elsker dit "skab" det er en virkelig fed måde at opbevare og vise sit tøj på samme tid :) cool blog. det er fedt at du både skriver på engelsk og dansk. jeg skriver på engelsk, men jeg håber du alligevel vil kigge på min blog og måske følge, jeg følger dig :)
    Andrea

    http://toexpressnotimpress.blogspot.com/

    SvarSlet
  3. Tusind tak :) Og jeg følger også din blog, den er super fed :)

    LOVE

    SvarSlet
  4. Hvor er dit tøjstativ fra, det er mega fedt :-)

    SvarSlet