tirsdag den 1. februar 2011

Hej derude! Lige et lille billede af dagens outfit, inden jeg smutter i seng. Bukserne er fra Paris, Støvler fra Deichmann, T-shirt og Læderjakke fra Zara og vest fra Vila. Et lille tip: som i kan se har jeg en vest udover læderjakken - det er en super nem og fashionable måde at bruge både vest og læderjakke på to måder. Jeg syntes personligt at det ser vildt fedt ud, for har gået og ledt efter en jakke, der både var læder og denim, men så prøvede jeg lige at smide en vest over min læderjakke og voila. Håber i har haft en god dag vi blogges!

/Todays outfit: Pants from Paris, Shoes from Deichmann, t-shirt and jacket from Zara and vest from vila. A little tip - throw a denim vest over a leather jacket and voila - fashionable you. Hope all of you had a great day!

2 kommentarer: