tirsdag den 1. februar 2011

Kim Kardashian in Marchesa
Jenna Ushkovits
Heather Morris in Romona Keveza
Eva Longoria in Georges Hobeika
Angie Harmon in Monique Lhuiller
Mila Kunis in Alexander McQueen

Her får i mine seks ynglingskjoler fra SAG Award. Jeg er vild med Kim Kardashians kjole fordi jeg elsker at hun har så flotte kurver og ikke er bange for at gå i tøj der viser dem! Farven og snittet klær hende super godt og at hun har sat sit smukke mørke hår op, er et perfekt valg til kjolen. Mila Kunis kjole er også super smuk, og at den er Alexander McQueen er heller ikke værst. Elsker at hun har smukke bløde krøller, for de falder perfekt til kjolen, og snittet er fantastisk til hende. De andre fire kjoler er alle i lyse farver og jeg syntes de er så fine! Angie Harmon's kjole er dog set før på løberen, men den er så smuk og hun bærer den så godt, at det ikke gør noget i mine øjne. Jeg elsker draperingerne på Eva Longoria's og selvom den er så afslørende, gør hendes enkle make up og opsatte hår at den ser mere smuk end sexet ud. Heather Morris ser også super elegant ud i hendes, hun ligner en prinsesse med de lyse lokker! Og Jenna Ushkovitz har gjort det helt rigtige med at sætte håret op og tilføje en stor halskæde. Og den lækre clutch og de røde negle er helt klart også med til at gøre kjolen så fin som den er.

/My favorite dresses from the SAG Award. 4 of them are in light colours and I think they were gorgeous and I also loved Mila Kunis and Kim Kardashian in red, they looked so beautiful. Which one was your favorite?

2 kommentarer:

  1. My favourites are Kim Kardashian (I'm generally a fan of her style) & Mila Kunis. Angie Harmon's dress is gorgeous, too.

    SvarSlet
  2. I love Kim Kardashian's style too!

    SvarSlet