lørdag den 18. februar 2012


Er hjemme efter en uges ferie. Og det er lykkedes mig at løbe 6 gange på 7 dage! Det har givet mig blod på tanden og efter at have læst et par artikler om lette måder at vende dårlige vaner, har jeg besluttet at tage 30 sunde dage og se om jeg kan holde mig fra de usunde sager. Det kommer primært til at gå ud på at blive ved med at dyrke motion (jeg laver overhovedet ingen form for sport) og skifte kaloriebomberne ud med sundere alternativer. Jeg er meget spændt og håber at jeg kan dele nogle tips/oplevelser på bloggen! Håber i har haft en skøn vinterferie ♡

/Going to eat healthy and exercise for 30 days! I'll keep you guys posted!

2 kommentarer:

  1. HOLD NU OP! Det grinte jeg længe af det billede :)

    // mithawaii.blogspot.com måske vi skulle følge hinanden?

    SvarSlet
  2. Skøønt billede, du har humor, min pige;-))))

    SvarSlet